Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej,
- Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,
- Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji dotyczącej obsługi gwarancyjnej, obsługa systemu Microsoft Dynamics CRM i Portalu Klienta,
- Sporządzanie raportów i zestawień,
- Udział w procesie przygotowania nieruchomości do odbiorów i zasiedlenia,
- Udział w procesie odbiorów lokatorskich,
- Współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości,
- Udział w procesie podpisywania aktów notarialnych,
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji miedzy działami w zakresie obsługi klienta,
- Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie praca naprawczych, wykończenia pod klucz, utrzymania nieruchomości,
- Współpraca z innymi działami w strukturze grupy Unibep,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych,
- Przestrzeganie przepisów prawa, BHP, OŚ, PPOŻ,
- Przestrzegania Kodeksu Postępowania w Grupie Unibep.
- Znajomość narzędzi z pakietu MS Office: Excel, Word, Outlook,
- Umiejętność planowania dnia pracy,
- Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
- Zaangażowanie, dokładność i systematyczność,
- Umiejętności analityczne i organizacyjne,
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz z innymi współpracownikami,
- Umiejętność redagowania tekstów.
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta firmy deweloperskiej
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Rozwój w spółce notowanej na GPW,
- Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista do spraw obsługi klienta
- odpowiadanie na pytania klientów w języku angielskim i rosyjskim,- proaktywny kontakt z klientem w języku angielskim i rosyjskim,- przekazywanie klientom ważnych informacji...
Customer Service Specialist z j. niemieckim
Zadania: Bieżąca obsługa klientów polsko oraz niemieckojęzycznych (stały portfel klientów) Nadzór nad cyklem zamówień klientów Mailowy oraz telefoniczny kontakt z...
Specjalista ds. obsługi klienta (klient B2B)
Celem stanowiska pracy jest skuteczna obsługa istniejących i nowych klientów UNIMA, prowadzenie sprzedaży przeglądów okresowych oraz realizacji zgłoszeń reklamacyjnych....
Najnowsze komentarze