Praca: Specjalista do spraw obsługi klienta
Wykształcenie: podstawowe
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: dokładność, terminowość, punktualność, komunikatywność, elestyczność, chęć nauki i podnoszenia swoich kwalifikacji, umiejętność pracy w zespole, wielozadaniowość, odpornośc na stres
Wymagania inne:
Wymagane doświadczenie zawodowe w marketingu online.Gotowość do pracy zdalnej, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, umieętność pracy z "trudnym klientem"
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 70 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Customer Service Specialist z j. niemieckim
Zadania: Bieżąca obsługa klientów polsko oraz niemieckojęzycznych (stały portfel klientów) Nadzór nad cyklem zamówień klientów Mailowy oraz telefoniczny kontakt z...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i...
Specjalista ds. obsługi klienta (klient B2B)
Celem stanowiska pracy jest skuteczna obsługa istniejących i nowych klientów UNIMA, prowadzenie sprzedaży przeglądów okresowych oraz realizacji zgłoszeń reklamacyjnych....
Najnowsze komentarze