Praca: Customer Service Specialist z j. niemieckim
Zadania:
- Bieżąca obsługa klientów polsko oraz niemieckojęzycznych (stały portfel klientów)
- Nadzór nad cyklem zamówień klientów
- Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami firmy
- Opieka posprzedażowa nad klientami
- Zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym – warunek konieczny
- Min. 6-cio miesięczne doświadczenie pracy związanej z obsługą klienta
- Wielozadaniowość
- Umiejętności komunikacyjne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
Oferta:
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
- Umowa o pracę tymczasową z możliwością zatrudnienia bezpośredniego
- Praca od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym (godziny pracy 8:00-16:00)
- Atrakcyjne wynagrodzenie + przejrzysty system premiowy
- Możliwość udziału w międzynarodowych targach branżowych
- Zniżka na produkty firmowe
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista do spraw obsługi klienta
- odpowiadanie na pytania klientów w języku angielskim i rosyjskim,- proaktywny kontakt z klientem w języku angielskim i rosyjskim,- przekazywanie klientom ważnych informacji...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i...
Specjalista ds. obsługi klienta (klient B2B)
Celem stanowiska pracy jest skuteczna obsługa istniejących i nowych klientów UNIMA, prowadzenie sprzedaży przeglądów okresowych oraz realizacji zgłoszeń reklamacyjnych....
Najnowsze komentarze