Praca: Specjalista ds. obsługi klienta (klient B2B)
poszukuje Kandydatki/Kandydata na stanowisko:
Celem stanowiska pracy jest skuteczna obsługa istniejących i nowych klientów UNIMA, prowadzenie sprzedaży przeglądów okresowych oraz realizacji zgłoszeń reklamacyjnych.
- Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo, składanie ofert;
- Przyjmowanie problemów zgłaszanych przez klientów, w tym reklamacji;
- Prowadzenie płatnych usług przeglądów okresowych;
- Prowadzenie dokumentacji i rejestracja zgłoszeń klientów;
- Monitorowanie statusu zgłoszeń i zamówień oraz informowanie klientów o postępach w ich sprawach;
- Przygotowywanie raportów z obszaru usług posprzedażowych;
- Monitorowanie płatności.
- Minimum wykształcenie średnie, preferowane wyższe;
- Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze klienta biznesowego;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- Zdolność do rozwiązywania problemów i obsługi reklamacji;
- Znajomość obsługi komputera oraz systemów MS Office;
- Umiejętność pracy w zespole.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach;
- Praca w firmie z przyjazną atmosferą pracy;
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista do spraw obsługi klienta
- odpowiadanie na pytania klientów w języku angielskim i rosyjskim,- proaktywny kontakt z klientem w języku angielskim i rosyjskim,- przekazywanie klientom ważnych informacji...
Customer Service Specialist z j. niemieckim
Zadania: Bieżąca obsługa klientów polsko oraz niemieckojęzycznych (stały portfel klientów) Nadzór nad cyklem zamówień klientów Mailowy oraz telefoniczny kontakt z...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i...
Najnowsze komentarze