Praca: Specjalista ds. obsługi klienta (j. angielski)
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- inwestycje w rozwój pracowników – dofinansowanie do studiów podyplomowych, szkoleń, certyfikatów, etc.,
- dofinansowanie wypoczynku,
- program rekomendacji pracowników,
- możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (bezpłatne wyjazdy wakacyjne, stypendia zagraniczne itp.),
- możliwość przystąpienia do programu benefitowego PGO (kafeteria, MultiSport) po okresie próbnym.
- bieżąca obsługa zamówień składanych przez Klientów Grupy PGO S.A.,
- aktywne budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
- monitorowanie realizacji zamówień oraz wyjaśnianie kwestii problematycznych i technicznych z odpowiednimi Działami firmy,
- ścisła współpraca z innymi Działami,
- współuczestniczenie w organizacji wizyt klientów w siedzibie firmy.
- wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne),
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w przemyśle ciężkim),
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. poziom B2),
- dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet Office),
- orientacja na Klienta oraz realizację jego potrzeb.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Customer Service Specialist
Twoje obowiązki: Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, będziesz brać czynny udział w koordynowaniu zadań w średnich i dużych projektach realizowanych dla naszych...
Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: zdalnie/hybrydowo/stacjonarnie z Poznania (wg preferencji) Twoje zadania: Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom –...
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche...
Najnowsze komentarze