Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta / Customer Service Specialist
Firma GENPOWER specjalizuje się w produkcji i sprzedaży agregatów prądotwórczych. Naszym klientom oferujemy profesjonalną obsługę w zakresie doboru, projektowania oraz serwisu agregatów prądotwórczych. Zapewniamy serwis zarówno gwarancyjny i pogwarancyjny naszych produktów. Genpower jest także autoryzowanym dealerem koncernu Cummins Inc.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, będziesz brać czynny udział w koordynowaniu zadań w średnich i dużych projektach realizowanych dla naszych Klientów Indywidualnych i Kluczowych, przyczyniając się do ich bezproblemowej realizacji i dostarczając wymierne korzyści dla Organizacji.
- Pomoc w skutecznym inicjowaniu, planowaniu, realizacji i dostarczaniu średnich i dużych projektów.
- Koordynowanie i zapewnianie realizacji projektu w ramach ustalonego zakresu, harmonogramu, zasobów i wymagań jakościowych.
- Koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem materiałów i opracowywaniem dokumentacji technicznej w ramach projektu.
- Nadzór nad procesem oraz walidacja w oparciu o wytyczne Klienta.
- Współpraca z Klientem w celu zdefiniowania zarządzania projektem, celów, zakresu i zadań.
- Definiowanie i organizowanie pracy nad projektem, wymaganych dokumentów i wyników w celu walidacji i zgodności, w tym rytmu spotkań, kart wyników, raportów itp.
- Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem, problemami, założeniami i zależnościami projektu.
- Planowanie i wsparcie działów odpowiedzialnych za dostarczanie raportów i komunikatów o stanie projektu.
- Monitorowanie łańcuchów dostaw w ramach projektu. Wsparcie mniej doświadczonych kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych i członków zespołów w zakresie najlepszych praktyk zarządzania projektami.
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lat formalnego doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Udowodnione doświadczenie w prowadzeniu / koordynowaniu średnich i dużych projektów od rozpoczęcia do zamknięcia, szczególnie w relacji z Klientem, łańcuchu dostaw, koordynowaniu realizacji planów produkcyjnych.
- Język angielski - min. B2
- Zrozumienie metodologii zarządzania projektami i procesów.
- Praktyczna znajomość najlepszych praktyk zarządzania zmianami organizacyjnymi.
- Wykazanie się skutecznymi umiejętnościami komunikacji, prezentacji i wywierania wpływu.
- Umiejętności planowania strategicznego i zarządzania ryzykiem.
- Zrozumienie współzależności między technologią, operacjami i potrzebami biznesowymi.
- Udowodniona zdolność do interakcji ze wszystkimi szczeblami w organizacji w oparciu o najlepsze praktyki.
- Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi i oprogramowania do zarządzania projektami (np. Microsoft Project, Office 365)
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od dotychczas zdobytego doświadczenia.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę od poniedziałku do piątku.
- Wsparcie doświadczonych współpracowników.
- Dofinansowanie do Karty Multisport.
- Pakiet medyczny.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: zdalnie/hybrydowo/stacjonarnie z Poznania (wg preferencji) Twoje zadania: Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom –...
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche...
Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania...
Najnowsze komentarze