Praca: Referent w dziale handlowym
- Obsługa bieżąca zamówień, w tym zamówień publicznych.
- Wspomaganie obsługi posprzedażowej.
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem, codzienna korespondencja mailowa.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez informowanie o aktualnej ofercie.
- Prowadzenie rejestrów wewnętrznych działu.
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Dobra organizacja pracy, systematyczność oraz terminowość.
- Komunikatywność oraz zaangażowanie w powierzone obowiązki.
- Czynne prawo jazdy kategorii B.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
- Dodatkowy system premiowy.
- Możliwość przyuczenia do pełnionych funkcji oraz zdobycie nowych umiejętności.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, przyjazną atmosferę pracy.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Customer Service Specialist
Twoje obowiązki: Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, będziesz brać czynny udział w koordynowaniu zadań w średnich i dużych projektach realizowanych dla naszych...
Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: zdalnie/hybrydowo/stacjonarnie z Poznania (wg preferencji) Twoje zadania: Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom –...
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche...
Najnowsze komentarze