Praca: Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Jesteśmy producentem wysokiej jakości żaluzji wewnętrznych.
- bieżące wsparcie klientów zagranicznych,
- nadzorowanie złożonych zamówień,
- współpraca z innymi działami firmy,
- dobrze zna język niemiecki w mowie i piśmie (warunek konieczny),
(mile widziana znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego), - jest samodzielna i dobrze organizuje sobie pracę,
- system kafeteryjny MyBenefit,
- dopłatę do ubezpieczenia grupowego,
- zniżki na nasze produkty,
- Program Poleceń Pracowniczych.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji,...
Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji,...
Doradca Klienta z Językiem Niemieckim
Kontakt z klientami prestiżowej marki za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Skrupulatne dokumentowanie interakcji w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów i...
Najnowsze komentarze