Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
- Komunikacja z klientami luksusowej marki poprzez telefon, czat i e-mail.
- Dokładne dokumentowanie interakcji w systemie CRM.
- Identyfikacja problemów klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań.
- Współpraca z zespołem w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
- Dbanie o pozytywne doświadczenia klientów poprzez entuzjazm i wsparcie w rozmowach.
- Wykorzystywanie umiejętności i wiedzy technicznej do skutecznego rozwiązywania problemów.
- Zaangażowanie w rozwój zawodowy w obszarze obsługi klienta.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Zainteresowanie IT i narzędziami technicznymi, doświadczenie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Dokładność, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz chęć nauki nowych technologii.
- Doświadczenie w obsłudze klientów z rynku premium.
- Znajomość systemów CRM.
- Zainteresowanie najnowszymi technologiami.
- Zatrudnienie w uznanej marce luksusowej z pełnym pakietem benefitów (MyBenefit, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Szkolenia przygotowawcze oraz możliwości ciągłego rozwoju.
- Imprezy integracyjne i wsparcie lidera zespołu.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji,...
Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji,...
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: bieżące wsparcie klientów zagranicznych, nadzorowanie złożonych zamówień, współpraca z innymi działami...
Najnowsze komentarze