Praca: Pracownik ds. obsługi klienta
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: hiszpański, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Customer Service Specialist z j. niemieckim
Zadania: Bieżąca obsługa klientów polsko- oraz niemieckojęzycznych (stały portfel klientów) Nadzór nad cyklem zamówień klientów Mailowy oraz telefoniczny kontakt z...
Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem e-maila, telefonu oraz czatu Przyjmowanie, planowanie i koordynowanie zleceń serwisowych (napraw i...
Pracownik obsługi klienta
Obsługa urządzenia multimedialnego, systemu zarządzania ruchem, przyjmowanie reklamacji, monitoring. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
Najnowsze komentarze