Praca: Customer Service Specialist z j. niemieckim
Zadania:
- Bieżąca obsługa klientów polsko- oraz niemieckojęzycznych (stały portfel klientów)
- Nadzór nad cyklem zamówień klientów
- Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami firmy
- Opieka posprzedażowa nad klientami
- Zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym – warunek konieczny
- Min. 6-miesięczne doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta
- Wielozadaniowość
- Umiejętności komunikacyjne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
Oferta:
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
- Umowa o pracę tymczasową z możliwością bezpośredniego zatrudnienia
- Praca od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym (godziny pracy 8:00-16:00)
- Atrakcyjne wynagrodzenie + przejrzysty system premiowy
- Możliwość udziału w międzynarodowych targach branżowych
- Zniżka na produkty firmowe
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem e-maila, telefonu oraz czatu Przyjmowanie, planowanie i koordynowanie zleceń serwisowych (napraw i...
Pracownik obsługi klienta
Obsługa urządzenia multimedialnego, systemu zarządzania ruchem, przyjmowanie reklamacji, monitoring. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
Customer Service Specialist with Czech
Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and...
Najnowsze komentarze