Praca: Kierownik kancelarii tajnej
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
-Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym,
-oświetlenie naturalne oraz sztuczne,
-użytkowanie i obsługa sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów),
-stanowisko pracy na I piętrze,
-praca w I piętrowej siedzibie urzędu, wejście główne do budynku jak i cały budynek są przystosowane dla osób z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- będzie prowadzić kancelarię tajną w Komendzie, w szczególności przyjmować, ewidencjonować, przechowywać, wydawać, udostępniać, przekazywać i wysyłać materiały niejawne;
- będzie przekazywać lub udostępniać dokumenty niejawne do właściwych komórek lub dla właściwych pracowników i egzekwować ich zwrot;
- będzie gromadzić, ewidencjonować, przechowywać, opracowywać i zabezpieczać zasób archiwalny;
- będzie udostępniać materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną, sporządzać informację na podstawie posiadanych archiwaliów ;
- będzie wykonywać pracę w zastępstwie technika Referatu Wspomagającego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Kierownik Biura Spółki
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: nadzór organizacyjny i merytoryczny nad działami w Biurze Spółki (Biuro Zarządu, Dział Personalny, Zespół...
Najnowsze komentarze