Praca: Kierownik działu utrzymania klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: dokładność, terminowość, punktualność, komunikatywność, elestyczność, chęć nauki i podnoszenia swoich kwalifikacji, umiejętność pracy w zespole, wielozadaniowość, odpornośc na stres
Wymagania inne:
Wymagane doświadczenie zawodowe w marketingu online.umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (dokument potwierdzający znajomość języka nie jest wymagany),umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, umieętność pracy z "trudnym klientem", gotowość do pracy zdalnej
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 12 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Kierownik działu utrzymania klienta
- budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy, - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i...
Najnowsze komentarze