Praca: Kierownik działu utrzymania klienta
Wykształcenie: podstawowe
Język: rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: dokładność, terminowość, punktualność, komunikatywność, elestyczność, chęć nauki i podnoszenia swoich kwalifikacji, umiejętność pracy w zespole, wielozadaniowość, odpornośc na stres
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 1, miesiące: 6)
Wymagania inne:
umiejętność pracy z "trudnym klientem", umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, mile widziana znajomość języka angielskiego
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 12 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Kierownik działu utrzymania klienta
- budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy w marketingu online, - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z...
Najnowsze komentarze