Praca: Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Aktualnie Dział Sprzedaży poszukuje osoby na stanowisko
- Budowanie i wzmacnianie relacji z partnerami B2C i B2B, przygotowywanie i obsługa umów.
- Bieżący kontakt z biurami rekrutacji studentów.
- Wsparcie sprzedaży, praca w oparciu o system CRM.
- Bieżące raportowanie działań i wyników oraz analiza danych.
- Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów.
- Monitorowanie rynku i konkurencji, rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów.
- Reprezentowanie firmy i dbanie o wizerunek marki.
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz orientacja na cel.
- Doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą lub obsługą klienta.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności umiejętność przygotowania prezentacji PowerPoint oraz analizy danych w Excel.
- Gotowość do odbywania podróży służbowych.
- Umowę o pracę na cały etat.
- Pracę w systemie hybrydowym po 6-ciu miesiącach pracy.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura.
- Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
- Naukę języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
- Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie Generali.
- Pracę w zespole nastwionym na profesjonalizm, realizację celów, ale również na dobrą atmosferę i wzajemne wsparcie.
- Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną.
Najnowsze komentarze