Praca: Specjalista ds. utrzymania obiektu i inwestycji
Worldwide.
Jesteśmy wiodącym na świecie producentem płyt drewnopochodnych ze 125-letnią historią sukcesu i posiadającym ponad 40 zakładów na całym świecie. Od początku stawiamy na ciągły rozwój i obecnie realizujemy nowe projekty w produkcji, logistyce i usługach. Naszym celem jest rozszerzenie rynku krajowego i eksportowego, oferując nasze najnowsze osiągnięcia w portfolio produktów. Dlatego poszukujemy zespołu wysoce kompetentnych menedżerów i specjalistów. Nasi kandydaci powinni mieć pasję do tego, co robią i silną ambicję do osiągania założonych celów.
Miejsce pracy: Poznań lub Strzelce Opolskie lub Mielec
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.:
- Bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości.
- Organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego nieruchomości przemysłowych, handlowych oraz mieszkalnych wymaganych przez prawo budowlane.
- Nadzór nad administracją dokumentów dotyczących nieruchomości.
- Koordynacja inwestycji, modernizacji i remontów nieruchomości.
- Weryfikacja i aktualizacja bazy danych nieruchomości oraz gruntów.
- Przygotowywanie przetargów, wybór wykonawców i nadzór nad pracami remontowymi.
- Klasyfikacja obiektów budowlanych na potrzeby podatku od nieruchomości.
- Zmiana klasyfikacji i przeznaczenia gruntów.
- Rozwój nieruchomości polegający na optymalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów.
- Wyszukiwanie najemców i prowadzenie negocjacji w sprawie ustalenia warunków najmu.
- 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z administracją i zarządzaniem nieruchomościami lub zarządzaniem budową.
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki techniczne - budowlane).
- Uprawnień do kierowania robotami budowlanymi lub możliwości ich zdobycia – mile widziane.
- Znajomości języka angielskiego – mile widziane.
- Znajomości zagadnień związanych z administrowaniem budynkami.
- Gotowości do częstych podróży służbowych na terenie całego kraju (60-70%).
- Otwartości na nowe pomysły i zmiany.
- Sumienności i dokładności w realizacji powierzonych zadań.
- Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- System nagród miesięcznych.
- Opiekę mentora podczas procesu onboardingu.
- Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych.
- Program poleceń pracowniczych.
- Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Administrator nieruchomości
na czas określony Departament Sprzedaży i Najmu Nieruchomości
Administrator nieruchomości
Odczyty urządzeń pomiarowych i rozliczanie wody i kanalizacji w lokalach, prowadzenie rejestrów ewidencji związanych z wymienionym przedmiotem działania, opracowywanie...
Najnowsze komentarze