Praca: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
G DATA Software, z ponad 35-letnim doświadczeniem, dostarcza zaawansowane rozwiązania technologiczne w zakresie bezpieczeństwa sieciowego. Nasze produkty są regularnie poddawane niezależnym testom i nagradzane za swoje osiągnięcia, co pozwala zapewniać naszym klientom najlepsze rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.
- Telefoniczna obsługa klientów
- Prezentacja produktów, usług oraz aktualnych ofert
- Aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych
- Monitorowanie feedbacku od klientów
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość obsługi systemów CRM
- Znajomość oprogramowania biurowego (MS Office)
- Wynagrodzenie + system prowizyjny
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami....
Najnowsze komentarze