Praca: Specjalista ds. obsługi konsumenta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: hiszpański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość systemów SAP, SALESFORCE (nie są wymagane certyfikaty), nie są wymagane certyfikaty potwierdzające znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego; mile widziane doświadczenie w pracy na platformie Mercardo Libre
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 750 do 6 900 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Pracownik obsługi klienta
Obsługa klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne:
Pracownik obsługi klienta
Kompleksowa obsługa sfery informatycznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, informatyczne Uprawnienia: znajomość zagadnień informatycznych Wymagania inne:
Pracownik obsługi klienta
Obsługa klientów, oferowanie produktów i usług bankowych, obsługa kasowa, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych iśrednich firm, kształtowanie pozytywnego...
Najnowsze komentarze