Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Obsługa klientów technologii eSIM.
- Rozwój kompetencji w zakresie obsługi klienta (Customer Experience).
- Umiejętności komputerowe.
- Znajomość języka hebrajskiego (min. B2+).
- Znajomość języka polskiego lub angielskiego (min. B2).
- Umiejętność pisemnej i ustnej komunikacji.
- Dostępność do pracy zmianowej (7:00-01:00, pon.-niedz.).
- Opis typowego dnia pracy:
- Wsparcie użytkowników aplikacji międzynarodowej poprzez e-mail i chat.
- Rozwiązywanie problemów logowania i obsługi aplikacji.
- Wynagrodzenie: 6000 zł brutto + premia do 500 zł.
- Forma pracy: hybrydowa lub zdalna.
- Szkolenie wprowadzające: tygodniowe, w języku angielskim.
- Rozwój umiejętności: intensywny trening przez pierwsze 3 miesiące.
- Możliwości awansu: 50% rekrutacji wewnętrznych.
- Program poleceń pracowniczych: do 3000 zł brutto za polecenie.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Pracownik działu sprzedaży i marketingu
- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Odpowiedzialność Uprawnienia: Komunikatywność Wymagania inne: student
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi mailowej klienta z j. hebrajskim
Opis i wymagania: Słyszałaś/eś kiedyś o technologii eSIM? Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników tej innowacyjnej technologii. Rozwiń kompetencje przyszłości...
Pracownik działu sprzedaży i marketingu
- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Odpowiedzialność Uprawnienia: Komunikatywność Wymagania inne: student
Najnowsze komentarze