Praca: Specjalista ds. marketingu i contentu
Aktualnie Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko:
- Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej.
- Przygotowywanie materiałów promocyjnych do kampanii online i offline (e-booki, webinary, podcasty, wideo, mailingi, infografiki, whitepapers i inne).
- Tworzenie treści na strony internetowe oraz do materiałów drukowanych.
- Tworzenie treści w ramach automatycznych programów e-mail marketingowych.
- Współpraca i pozyskiwanie zewnętrznych ekspertów w celu dostarczenia atrakcyjnych treści.
- Samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych.
- Współpraca z partnerami biznesowymi (grafikami i agencjami reklamowymi) oraz zespołami wewnątrz organizacji.
- Analiza i optymalizacja prowadzonych działań (z wykorzystaniem m.in. Google Analytics).
- Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale marketingu, contentu lub podobnym.
- Wykształcenie wyższe.
- Praktyczna znajomość narzędzi marketingowych.
- Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów.
- Łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów.
- Kreatywność, sumienności terminowość.
- Znajomość zasad pisowni i ortografii oraz tzw. “lekkie pióro”.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Znajomość obsługi chatbotów (np. ChatGPT OpenAI, Bing) oraz pakietu MS Office 365 (Word, Excel, Power Point).
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
- Możliwość pracy hybrydowej – (1 tydzień - 3 dni w biurze/2 dni w domu; 2 tydzień - 2 dni w biurze/3 dni w domu)
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
- Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
- Nauka języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
- Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie Generali.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista do spraw marketingu
utworzenie 36 strategii i planów marketingowych, w tym w języku rosyjskim; utworzenie sprawozdań miesięcznych z zakresu działalności marketingowej; wykształcenie wyższe w...
Pracownik ds. marketingu
Obsługa komputera, tworzenie baz danych, pisanie wniosków. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie średnie, znajomość...
Najnowsze komentarze