Praca: Specjalista ds. kreacji i marketingu





- Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, nadzór nad corporate identity.
- Projektowanie i przygotowywanie we współpracy z grafikami kreacji przekazów do kampanii online i offline (digital, social media, newslettery i mailingi, infografiki, OOH).
- Tworzenie scenariuszy oraz nagrywanie przy współpracy z agencjami spotów radiowych a także współtworzenie scenariuszy filmów reklamowych, sesji zdjęciowych i nadzór nad tymi działaniami.
- Tworzenie treści na strony internetowe oraz do innych materiałów marketingowych.
- Śledzenie trendów w marketingu oraz designie, analiza działań konkurencji i tworzenie na tej podstawie rekomendacji.
- Zarządzanie bazą projektów (lub wzorów kreacji) w Canvie.
- Samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych.
- Współpraca z partnerami biznesowymi (grafikami i agencjami reklamowymi) oraz zespołami wewnątrz organizacji.
- Analiza i optymalizacja prowadzonych działań (z wykorzystaniem m.in. Google Analytics oraz PowerBI).
- Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale marketingu, kreacji, agencji kreatywnej lub reklamowej.
- Doświadczenie w tworzeniu kreacji reklamowych (digital, druk, radio).
- Znajomość specyfiki Social Mediów, obowiązujących trendów i umiejętność przełożenia tej wiedzy na kreacje.
- Zdolność przekładnia danych oraz potrzeb biznesowych i klienta na atrakcyjne i przyciągające uwagę koncepty reklamowe.
- Umiejętność kreatywnego myślenia i poczucie estetyki.
- Samodzielność i odpowiedzialność za prowadzone projekty, skrupulatność i terminowość.
- Umiejętność współpracy partnerskiej, budowania dobrych relacji.
- Dobra znajomość obsługi programu Canva oraz pakietu MS Office 365 (Word, Excel, Power Point).
- Umowę o pracę na pełen etat w ramach zastępstwa.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
- Możliwość pracy hybrydowej – (1 tydzień - 3 dni w biurze/2 dni w domu; 2 tydzień - 2 dni w biurze/3 dni w domu).
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
- Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
- Nauka języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
- Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie Generali.
- Pracę w zespole nastawionym na profesjonalizm, realizację celów, ale również na dobrą atmosferę i wzajemne wsparcie.
- Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. Digital marketingu
ZAKRES OBOWIĄZKÓW : Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla...
Specjalista ds. operacji marketingowych emea / marketing operations specialist
prowadzenie operacji marketingowych, komunikacja wewnętrzna - praca w zespole, raportowanie danych w systemie przy użyciu odpowiednich narzędzi, analiza danych i ich...
Specjalista do spraw marketingu i handlu
nawiązywaniem relacji z klientami zagranicznymi i krajowymi, negocjacje, ustalanie warunków zamówień i cen, składanie zamówień i monitorowanie ich realizacji. Wymagania...
Najnowsze komentarze