Praca: Referent ds. sekretariatu i archiwum
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
Wymagania obowiązkowe wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, prawo jazdy kat. B, dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel.Wymagania dodatkowe (mile widziane): uprawnienia I stopnia do prowadzenia archiwum będzie dodatkowym atutem, obsługa programu Enova.Oferujemy:1. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu.2. Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.3. Możliwość rozwoju: szkolenia branżowe, wsparcie zespołu.4. Ubezpieczenie grupowe na życie,5. Dofinansowanie do Kart Multisport,6. Dobre warunki socjalne,7. Świadczenia z ZFŚS,
Kalisz
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Starszy referent
Uczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji gotowosci mobilizacyjnej i bojowej 40Zapas.we współpracy ze specjalistami CSWL oraz uaktualnianie jej na bieżąco zgodnie z...
Referent
Analizowanie i zestawianie obowiązujących dokumentów normatywno-prawnych regulujących zasady eksploatacji i gospodarowania mieniem. Prowadzenie działalności bieżącej oraz...
Referent ds.administracyjnych
Prowadzenie sekretariatu poradni:przyjmowanie zgłoszeń rodziców i opiekunów prawnych, obsługa kancelaryjno-biurowa, obsługa e-puap, sio,e-doręczenia, korekta techniczna...
Najnowsze komentarze