Praca: Pracownik - stanowisko ds. rozliczeń i budżetu
Wymiar etatu: 1 – umowa o pracę (umowa na zastępstwo)
- prowadzenie spraw związanych z dotacjami udzielanymi jednostkom ochrony zdrowia z budżetu Województwa m.in. sporządzaniem umów i aneksów na przyznanie dotacji oraz zapotrzebowania na środki budżetowe, harmonogramów wydatków bieżących i inwestycyjnych
- przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu
- przygotowywanie analiz, zestawień w zakresie sytuacji finansowej nadzorowanych jednostek ochrony zdrowia.
- wykształcenie wyższe
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach w obszarze finansów i rachunkowości
- doświadczenie w sporządzaniu raportów, analiz, zestawień finansowych
- umiejętność obsługi arkusza Excel
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole.
- pracę w dogodnej lokalizacji (blisko wszystkich rodzajów komunikacji)
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.
Najnowsze komentarze