Praca: Pracownik call center
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: odpowiedzialność
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: dobra dykcja
Wymagania inne:
chęć rozów telefonicznych
Poznań
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Doradca Klienta
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie...
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż...
Konsultant Telefoniczny
Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie...
Najnowsze komentarze