Praca: Kierownik zespołu ds. obsługi klienta i rejestracji próbek w branży badań żywności

- Zarządzanie i odpowiedzialność za zespół działu obsługi klienta oraz działu rejestracji próbek (zespół kilkunastoosobowy)
- Umiejętność zarządzania zespołami rozproszonymi w kilku lokalizacjach
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- Nadzorowanie współpracy z laboratoriami
- Ścisła współpraca z działami laboratoryjnym oraz handlowym
- Bieżąca obsługa klientów (udzielanie odpowiedzi na zapytania, rozwiązywanie reklamacji, zarządzanie portalem klienta)
- Planowanie i monitorowanie procesów logistycznych
- Wdrażanie nowych projektów oraz optymalizacja procesów operacyjnych
- Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz statystycznych
- Realizacja niezbędnych obowiązków administracyjnych
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, szczególnie w zarządzaniu zespołem lub projektami w branży badań żywności
- Wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie bezpieczeństwa żywności lub pokrewne (m.in. technologia żywności, mikrobiologia, biotechnologia, chemia)
- Zdolność podejmowania decyzji i skuteczne rozwiązywanie problemów
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Samodzielność oraz doskonała organizacja pracy
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- Mile widziana znajomość normy ISO/IEC 17025
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pełne ubezpieczenie medyczne finansowane przez pracodawcę
- Elastyczne godziny pracy
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Dofinansowanie wypoczynku (tzw. wczasy pod gruszą)
- Karty pieniężne przed świętami
- Dynamiczne środowisko pracy
- Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym (płatne przez pracownika)
Oferta dotyczy pracy stałej.
Najnowsze komentarze