Junior global it service desk analyst (młodszy analityk ds. globalnych usług it)
Miejsce pracy: Nowy Tomyśl
Numer: StPr/24/0480
M.in:Odpowiadanie na przychodzące telefony i zgłoszenia internetowe z prośbą o pomoc od użytkowników końcowych doświadczających problemów technicznych.Rozwiązywanie, analizowanie, rozwiązywanie, śledzenie, eskalacja i dokładnie udokumentować różne problemy techniczne i rozdzielczości Realizowanie zgłoszeń serwisowych od użytkowników końcowychDokumentowanie problemów klientów w systemie Service NowWspółpraca z odpowiednikami organizacji i członkami zespołu Service Desku w celu dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Identyfikacja możliwości optymalizacji w celu ciągłego zwiększania satysfakcji klientów i jakości usług działu Service Desku.Zapewnienie wysokiej jakości komunikacji z wszystkimi użytkownikami końcowymi w trakcie procesu wsparcia technicznegoINFORMACJA DOTYCZĄCA MIEJSCA WYKONYWANIA PRACY: 1. NOWY TOMYŚL UL. TYSIĄCLECIA 14 2. POZNAŃ PLAC ANDERSA 3 3. DOPUSZCZALNA PRACA W TRYBIE HOME OFFICE
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: hiszpański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:[Inne] : pracodawca weryfikuje znajomość języków podczas rozmowywymagany certyfikat CISCO CCNA Exploration - Podstawy sieci komputerowych.
Miejsce pracy:Nowy Tomyśl
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 025 PLN
Najnowsze komentarze