Praca: Inspektor weterynaryjny
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00. Praca wykonywana w pozycji przemiennej 8 godz. dziennie na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii lub na zewnątrz - wyjazdy w celu kontroli podmiotów. Samodzielne kierowanie samochodem. Praca lekka, mały wydatek energetyczny. Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariery, winda, podjazd)
Zakres zadań
- 1.Realizacja zadań wynikających z ustawy o paszach (Dz.U.2023.1149 t.j.) (wraz z rozporządzeniami wykonawczymi ) oraz rozporządzeń ( WE) Parlamentu europejskiego i Rady
- 2.Realizacja zadań wynikająca z Krajowego Planu Kontroli Urzędowej Pasz.
- 3.Raportowanie wyników urzędowej kontroli pasz.
- 4.Prowadzenie i aktualizacja rejestrów i wykazów podmiotów objętych nadzorem zgodnie z ustawą o paszach i rozporządzeniem ( WE) 183/2005.
- 5.Sprawowanie nadzoru nad; a)organizmami genetycznie modyfikowanymi stosowanymi w paszach, b)stosowaniem dodatków paszowych zgodnie z rozporządzeniem 183/2005 c)gospodarstwami indywidualnymi wytwarzającymi i stosującymi pasze, d)obrotem paszami, e)wytwórniami pasz w tym stosującymi dozwolone białka pochodzenia zwierzęcego, f)zbieraniem, transportowaniem, przetwarzaniem, ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z rozporządzeniem ( WE) 1069/2009 g)podmiotami wykorzystującymi uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego zgodnie z art.23 rozporządzenia (WE) 1069/2009, h) podmiotami stosującymi polepszacze gleby, i)zakładami produkującymi karmy dla zwierząt domowych
- 6.Współpraca z Wojewódzkim Inspektorem wet. ds. pasz i utylizacji oraz nadzorem farmaceutycznym, a także innymi powiatowymi inspektorami ds. pasz i utylizacji, w zakresie posiadanych uprawnień.
- 7.Dokonywane aktualizacji powiatowego planu gotowości na wypadek wystąpienia zagrożeń w zakresie pasz.
- 8.Współdziałanie z Inspekcją Ochrony Środowiska, Inspekcją Sanitarną oraz Inspekcją Handlową. Rozpatrywanie i załatwienie spraw przekazywanych przez te jednostki.
- 9.Współpraca z inspektorami wet. ds.bezpieczeństwa żywności w zakresie zagospodarowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego pochodzących z zakładów będących pod ich nadzorem.
- 10.Prowadzenie sprawozdawczości w odniesieniu do pasz i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
- 11.Aktualizacja list podmiotów zatwierdzonych i/lub zarejestrowanych w odniesieniu do pasz i aktualizacji.
- 12.Konsultacja i współpraca z pionem diagnostyki weterynaryjnej ZHW w zakresie kompetencji
- 13.Uczestnictwo w organizowaniu szkoleń dla organów Inspekcji Weterynaryjnej oraz zainteresowanych podmiotów.
- 14.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe weterynaryjne- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej (Dz.U.2014.1111 j.t.ze zm),
- znajomość ustawy o paszach (Dz.U.2023.1149 t.j.)
- w urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2014.1502 j.t ze zm),
- posiadanie prawo jazdy kat.B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie podstawowym
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Kontroler weterynaryjny
Warunki pracy - praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00; - praca w siedzibie Inspektoratu oraz na terenie powiatu tureckiego; - praca przy komputerze i innych...
Najnowsze komentarze