Praca: Asystent / Asystentka działu handlowego
- Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zgodnie z określonymi standardami
- Przygotowanie ofert handlowych, kontraktów ramowych i innych dokumentów sprzedażowych;
- Realizowanie założonych planów sprzedażowych
- Współpraca z pozostałymi działami firmy (zakupy, magazyn, finanse, usługi) w zakresie realizacji i koordynacji kontraktów handlowych z klientami
- Aktualizowanie bazy klientów,
- Kompletacja dokumentacji sprzedażowej
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Dobra organizacja pracy
- Praktyczna znajomość programu MS Office
- Łatwość nawiązywania i budowania relacji z klientem
- Umiejętność pracy w zespole oraz pozytywne nastawienie
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dobrą atmosferę pracy oraz pozytywnie nastawiony zespół współpracowników
- Stabilne zatrudnienie
- Dofinansowanie do karty Multisport
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Asystent / Asystentka w dziale sprzedaży
Opis stanowiska: Aktywne wsparcie zespołu sprzedażowego w dystrybucji produktów i usług Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami według standardów firmy Tworzenie...
Najnowsze komentarze