Praca: Administrator strony internetowej
Administrowanie stroną internetową Szpitala, a w szczególności:
- bieżące aktualizowanie treści,
- zamieszczanie materiałów promocyjnych, komunikatów i ogłoszeń,
- monitorowanie poprawności działania strony,
- prowadzenie profilu Szpitala na portalach społecznościowych.
- doświadczenie w administrowaniu stronami internetowymi,
- znajomość HTML, CSS, JavaScript,
- wysokie umiejętności analityczne i umiejętności rozwiązywania problemów,
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
- odpowiedzialność i samodzielność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Z uwagi na konieczność samodzielnego przygotowywania części materiałów (zdjęcia, filmy) z bieżących wydarzeń dotyczących Szpitala preferowane będą osoby gotowe do ich osobistego pozyskiwania w siedzibie lub miejscach wyznaczonych.
Najnowsze komentarze